- awesomeness

okej denna dag har fan varit den bästa på länge,
tack therese, fanny, denize, nellie, jocke, sonja, sofie och massa fler :D
började iaf med skola, aulan först med upprop och massa skit
sen in i klassrummet för info. lunch sen vidare till kupolen
elle ah drog till klacken en snabbis innan jag drog dit
mötte upp therese och fanny i stan och vi började knata mot kupolen
och siddu på fan jag fick med mig en väska hem!
drog till donken och käka sen vidare till brädgårn..
efter det drog therese hem och jag och fanny drog till falun en liten
vända för ungen skulle leta efter en klänning? haha ja förfan äre bröllop
så äre! skulle fan va rätt kul att se min ganja i klänning, tååå tööööööööt :)
efter falun så gick vi till maddis och käka å massa å fanny drog hem
då tog jag mig en skön powernap på soffan men blev väckt av denize som
ringde och väckte mig. drog och umgicks med henne, nellie, sebbe och jocke
åkte hem med halv elva tåget och nu sitter jag här haha!
riktigt härlig dag må jag säga, fint väder och underbart folk :)
ibland är borlänge bra underbart alltså, ibland.


therese haga ♥


therese haga ♥


NYA RYGGSÄCKEN! och så klart är den blå! ;) lovelovelove

nu ska jag käka något och sen sova!
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!