- burn it down

fyfaaaaaan va jag har sovit bra inatt,
när jag väl somnade alltså!
hehe, somnade väl inte förens sju imorse? så vaknade
väl inte så jävla tidigt elle..
nu har jag iaf duschat och nu blir det väl frulle och sånt
om sen ska jag åka in till banken å fixa nå jävla kort
eftersom jag har tappat bort mina tre senaste (a)
menmen.. sånt som händer.
va lite snäll mot nils igår å gav fan i att ringa och väcka honom
haha tror han sov så skööönt. justja! han ska jag träffa
idag oxå :) sen så drar jag till molly efter det.
neeee nu ska jag somsagt gå å käka frulle!
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!