- but it's not gonna work today

GOOOOOODMORGOON!
jag har sovit jätte bra, jappjapp.

heheheh känner att flummhumöret börjar ta över? ja lite kanske
nu sitter last och nils i skolan och jag kan inte va gladare!
haha känns förjävla bra att vi börjar efter alla gymnasieungar faktiskt.
idag ska jag träffa min sonja! asnice om jag får säga det själv.
sen så ska jag väl träffa världens bästa krille oxå för det va ett tag sen
man såg den där busungen.
alla bilder från sthlm får ni ikväll för nu hinner jag inte
ska börja fixa mig och käka frukost och sånt och sedan bär det av in
till stan :)
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!