- goodmorning ppl

vaknade för ett tag sen, morgonciggen är rökt
och snart är det dags att hoppa in i duschen!
jag tror att jag ska börja skriva på kvällarna vad jag gör på dagarna
istället det blir nog mycket lättare. men jag är för lat på morgonen
men ändå. hehe
åkte iaf hem från mollan igår, och då gick jag och träffade sonja sofi heidi rogga och emil
en stund. sen åkte jag hem och bara tog det lugnt. känns som att jag inte har
varit hemma på hur länge som helst.
och på fredag så drar jag molly och patrik last ner till sthlm och the voice!
vilket underbart avslut på sommarlovet. nu är det fan inte långt kvar till
skolan börjar alltså. dryyyyyyygt -.-  men är ändå rätt taggad faktiskt hah
jag tänker tvinga nils att virka mina dreads snart, för nu är dom disaster
och det är typ bara han som kan heheh, världens bästa.
vädret säger åt mig att stanna inne hela dagen idag, jävla regn
men icke sa nicke! jag ska in till borlänge och va med min sonjis.
men nu ska jag hoppa in i duschen och käka frulle och sånt
och tigga lite pengar av pappa så jag kan köpa godis (a'
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!