- i don't know why

är fortfarande kvar hos molly, blev att jag va kvar en natt till
men idag är det söndag och det betyder typ alltid hemfärd!
igår blev det att vi va ute hela kvällen för en gångs skull haha
träffade mina söta fjortisar från borlänge, ronja och sofia. heh så söta så
vettefan va dom skulle till hedemora och göra för det händer inte så jävla
mycket här om man säger så. träffade rätt mycket trevligt folk igår iaf
så de va niiiice :) gick hem runt tolv inatt då vi käkade för båda va hungriga
som fan sen gick iaf jag och la mig. trött som en jag vet inte vad.
vaknade runt halv ett idag, fattar inte hur jag kan sova så jävla mycket.
sover typ tolv timmar per natt numera.. haha men det är lika bra.
idag blir det hemfärd och kollade på klockan nu och det är inte så långt kvar
tills jag åker så ska dra med mig molly ner och käka frulle nu!
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!