- it's just me

fick träffa min älskade lastis idag
och kände att jag verkligen behövde det
åkte in till stan och mötte upp lastis utanför brädgårn
han hade precis köpt ny bräda och nya skor
blev helt förälskad i brädan iaf! så jävla snyggg
aja efter det gick vi till kupolen för han skulle köpa nå headset
till sitt ps3.. pojken med guldbyxorna. han har iaf varit duktig
och jobbat ihop pengarna själv!
gick sedan och köpte cola och gick ut och satte oss och snackade
om allt mellan himmel och jord. så jävla härligt.
satt där ett tag sen träffade vi på fredrik och nån haha sen drog last
typ.. tror de va efter de.
då mötte jag upp simonbror och va med han ett tag och träffade även
felicia och martin :) sen åkte jag upp till heidi och umgicks med henne sofie och
sonja och efter ett tag kom krille. då åkte vi ner till donken å käka ;pPpPPpp mums!
sen va det typ dags att åka hem hehe.
fan va ointressant min blogg är..



vi hörs senare sötnosar


Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!