- let's bounce tonight

haha den här dagen har varit så sjukt slö
fifän ja

hann ju inte uppdatera innan jag åkte iaf för träffade
simonbror så umgicks lite med han innan bussen gick
åkte in till borlänge och gick till Maddis
käkade med henne... kyckling potatisklyftor å beasås fyfän va gott
de va jarååååå. satt och snackade om allt mellan henne å tony
och om massa annat hehe. underbar är vad hon är jappjapp!
blev en sväng till öb oxå för hon kom ju på att hon behövde tvättmedel
precis innan hennes tvättid började? smart tjeeej jarå
va väl där till sex ungefär sen drog jag å träffade trevligt folk vid kupolen
hatar att va där men vafan va ju värt när man träffade folket hehe!
imorgon drar jag till hedemora och sover hos molly och lovade att väcka last
när jag hade kommit dit. hoppas han inte blir sur för han bad om det :D
å på fredag bär det av till stockholm♥ äntligen säger jag bara!
blir the voice där nere och shopping å sånt skit.
helgen blir iaf awesome med molly och lastis :) perfekt avslut på detta sommarlov
fan va sommarn har gått fort :( blir fan deprimerad. men vi börjar iaf före
alla gymnasiebarn.. det äger stenhårt. är dock inte så långt kvar :/
neeeej nu är jag fett trött så ska käka något hungrig som jag oxå är
sen ska jag lägga mig så jag kommer upp i skaplig tid imorgon.
vi hörs senare sötnosar

dagens outfit dååå;






Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!