- @ mollans crib

nununununuuuuuuuuuu är jag framme hos mollanfifän!
är på fett flummigt humör
så frågan är om hon kommer klara detta? ;-)
jo förfan hon är väl rätt van...
träffade nissepisse å lastis och va med dom och åkte
samma buss som dom till hedemora!
heheheh azuuuum fifän
ikväll blire att vi drar å kikar in annas ferre trore
blir rätt nice. hoppas på att bra folk är där bara!
jaaaa men nu ska vi ut å gå? elle? jaaa de tkr jag iaf
efter mollan har ätit å dååå kan jag äta mina nudlar som jag
tog med mig :') tog med mig egna eftersom molly alltid bara
har äckliga currynudlar hemma..


iloveu ♥

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!