- nu äter vi!

hahahah de är typ det första jag säger till molly när
vi vaknar. tror hon tycker mindre om mig just nu.
idag är det söndag, vilket betyder att jag drar hem idag
imorgon är det måndag, vilket betyder att det är skola imorgon.
seeeeegt. jag vill fan inte börja skolan igen -.-
måste gå upp fett med tidigt varje dag för att hinna med bussjäveln
som går klockan sju bara för att man bor typ i ödemarken..
nej nu ska jag sluta klaga, hehe.
tog iaf nattbussen från borlänge till hedemora inatt klockan halv tre
gick och satte oss på en bänk med nicklas och pontus och va ute
till sex ungefär. gick hem och då somnade iaf jag.
molly har jag ingen aning om.
nej nu ska jag väl gå ner å käka för molly vägrar följa med sen knatar
väl jag vill tåget :)


haha å så en såndär halvsuddig bild från sthlm :-D

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
malin, :)

de é snygg! och jag bor i ödemarken.. :(



Blogg: http://mmalinr.blogg.se/
2010-08-22 @ 22:17:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!