- rollercoaster

sitter här, klockan tio över tre på natten
kan inte sova precis som vanligt.
jadu hur mår jag egentligen? det är en fråga som inte ens jag
har ett jävla svar på. humöret går upp och ner hela tiden och
ibland vet jag inte ens själv vem jag egentligen är.
den här dagen har väl iaf varit helt okej.. åkte in till stan och
mötte upp tobbe, therese och sedan markus. drog till kupolen
och köpte nya lurar. blåa urbanears, sjukt nöjd!♥
sedan blev det donkenkäk och massa snack. lite bus med bästiis,
sara, rase och markus oxå. heheheh ni är best!
drog till gylle och mötte upp massa folk och sedan vidare till bazze
där vi chillade hela kvällen. sen va de ba att ta tåget hem sen har
det blivit chill, chill och mera chill? hah jag som chillar elle? AHRÅ
så nu sitter jag här och väntar på att klockan tickar iväg så jag kan
ringa och väcka nils. hihih de är askul! men jag vet att han tkr om mig ändå :)
neee nu blire nog att käka ngt för är sjukt hungrig och sedan lägga mig
i sängen, ringa nisse å sen sova. imorgon åker jag till molly och får väl
se hur länge jag blir kvar där :)

my new love;





vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!