- school tomorrow

och hur fan ska jag lyckas somna?
är pigg som en fucking mört eftersom jag har
totalvänt på dygnet.. smart freddie

denna dag började iaf med att jag vaknade hos mollan
klockan halv tre på eftermiddan, käkade väl och så och åkte
mot borlänge en timme senare.
drog och träffade lite folk vid maxim sen vidare till donken,
där träffade man lite mer och annat folk haha.
efter en dels luffande så drog jag, sofi, netta och sonja hem till
sonja.. satt där ett tag käkade pizza å så.. sen drog vi till bussen
och jag åkte hem. har väl bara suttit här förutom en liten promenix
till konsum med bror och tard för att ta ut pengar.
min helg har iaf varit helt awesome! tack alla som va med :)
håller på att tanka Eclipse nu och snart är väl den klar
då ska jag lägga mig i sängen och försöka somna till filmfan
får väl hoppas på det bästa för lucas väcker mig runt sju imorgon och
då ska jag fan upp!
nu är filmen klar tillochmed så ska väl lägga mig
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!