- stranger in this land

veckan i rättvik va rätt awesome,
förutom lite grejer som hände som jag inte fattar hur
någon kan göra mot en vän. längtar till nästa års ccw iaf!
åkte hem från rättvik i torsdags, då gick jag och träffade steff nodde jocke sara david å fimpen
satt med dom vid maxim medans jag väntade på johanna. när hon kom
så tog vi bussen till jax och hämtade min väska hos malin. sen åkte
vi upp till henne i skräddarbacken och hämtade pengar av hennes mor sen
blev det en vinglig cykeltur ner till stan. värdelös cykel. haha!
åkte sedan hem till tony och sov :)
igår åkte jag till molly så fort jag hade fixat mig. va så jävla härligt att träffa
henne igen! har väl chillat en hel del tills vi gick och åt pizza. när vi hade suttit
på pizzerian så kom kortez och höll oss sällskap så gick vi ut och gick en sväng efter det.
däckade i mollys säng igår när vi hade kommit hem så här fick jag väl sova då. haha.
vaknade för inte så länge sen, och det ser ut som att molly har somnat av men jag vet inte
ska iaf tvinga henne att gå ner och käka frulle med mig snart för jag är sjukt hungrig.
förstår inte hur jag kan äta så jävla mycket...


heheheh, här har vi ju en skapligt gammal bild på oss,
men jag älskar den! ♥ min bästa molly.

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
sellberg B - M - X

awesome pic ! :D



Blogg: http://dsellberg.blogg.se/
2010-08-07 @ 14:16:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!