- this is ten procent luck

godmorgoooon fifän!
fast ne, varit vaken ett bra tag.
vaknade väl runt halv elva elle ngt... och då kom pappa upp
i rullstolen så har väl umgåtts med han :D typ gått och hämtat
tvätten och sånt. nu har jag hunnit packat och allting så nu
snart bär det av till borlänge och sedan hedemora :)
ska bara gå och ta ut pengar till tunnelbanekortet som jag inte
behövde betala själv tydligen :o hahahah min pappa är skum ibland.
jag skar mig nyss med osthyveln så har fått lov att sprungit
igenom hela lägenheten och letat efter plåster

som jag hittade tillslut så nu har det slutit blöda :D
men nu lär jag gå och ta ut pengar så stänger av datorn... men
uppdaterar från mollys när jag är där. tar inte med mig datorn till
sthlm så är inte säkert att det blir nån uppdatering men jag får ju
kanske låna mickis dator en snabbis hihih :)
vi ska iaf ha det grymt bra där borta så hörs vi antagligen när jag kommer
hem! ha en trevlig helg sötnosaaaaar.
vi hörs senare sötnosar



Peace
/ f.ljung :-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!