- three days left

sitter här helt slut efter denna dag
är så jävla trött så vet fan inte vart jag ska
ta vägen, förutom till sängen då!
blev en rätt händelserik dag idag må jag säga
dock ingenting jag kan berätta här. det är personligare än så.
åkte iaf in och mötte min fina underbara sonja och gick och
satte oss på en bänk och pratade igenom allting som har hänt
och om mycket mer. känns jävligt skönt att allt är löst nu.
gick sedan till ica och köpte godis och träffade lite trevligt folk
däribland min bästis krille, agnesbaby och lillasyster lisa.
va otroligt jävla kul att träffa dom :)
efter det åkte vi upp till heidi där sofie också var och det enda
som hände där var att vi pratade en hel del. plus lite annat då
jobbigt som fan va de under en liten stund...
har tänkt på en sak. ja jag har tänkt! de va på tiden hehe
att det är förjävla dåligt med bilder i den här bloggen
det får jag ta att fixa! måste även fixa en ny header eftersom den jag
har nu är rätt gammal? ah det kan man minst sagt säga.
nej nu ska jag fan gå och lägga mig innan jag somnar med pannan i tangentbordet!
bara tre dagar tills vi drar ner till sthlm nurå! underbart skare bli. ♥
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!