- wakie wakie

tjoho! haha klockan är fan fem i halv nio och
JAG ÄR FAN VAKEN! KINGEN MED STORT K!
hehe tror inte jag somnade förens halv sex imorse men nu är jag
vaken, haha. tack vare pappa. hade inte han spammringt mig
så hade det fan varit kört asså. och jag har tillochmedhunnit klä
på mig nu!
känner mig ärligt talat lite pepp på skolan de blir väl chill att träffa
allt folk men suger så jävla hårt att man måste gå upp typ den tiden
som man gick och la sig under sommarlovet -.-
menmen nu ska jag gå och käka frulle sedan blir det väl att knata till
bussen skulle jag tro?
jag ville ju att ni skulle få en bild på min outfit men batterierna till kameran
är slut så måste kirra nya. helst idag...
drar nog till kupolen och köper ny väska efter skolan men vet inte om jag
får med mig någon sen får vi allt se vad som händer. :)


bjuder på en lite halvsöt bild från sthlm ist!

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
wisan

du är fin freddie



Blogg: http://wwisansaya.blogg.se/
2010-09-02 @ 22:09:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!