- we'll come here to set this party off right

har lite bloggtorka nu
har ingen aning om vad jag ska skriva
så då äre bättre att jag låter bli.
sov iaf hos denize i förrgår, och hos nils igår.
åkte hem vid tio i tio imorse trött som ett jävla as
och när jag kommer hem så visar det sig att jag har
feber? kul? - NEEE
hatar dehära.
men nu tvingar paul mig att gå ut å träffa han
idiotjäveln som är i djurås nu helt plötsligt -.-
och ja jag är sur som ett jävla as oxå
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
therese - S T R E E T

sv; nice nice! :-D

jag har xxxxl :-D <33



Blogg: http://broody.webblogg.se/
2010-08-18 @ 21:53:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!