- fortfarande lika dålig på att uppdatera...

.. men det blir lätt så under sommarlovet.
är hemma nu en sväng för att hämta mer pengar, duscha, äta riktigt osv
har ju varit i rättvik sen i måndags, och snart bär det av upp dit igen!
partyyy all the time. ah det kan jag lova att det har varit
sthlm med pojkarna va iaf awesome! tack för en underbar helg mina busungar <3
tåget tillbaka till rättvik går om ca en timme så ska väl fortsätta fixa här hemma.
molly beadnell är jävligt saknad oxå, blir att jag åker till henne på fredag :)
nej nu ska jag somsagt fortsätta fixa, lär käka en gång till och byta kläder innan jag
åker.


lite sådär halvdålig mobilbild, tagen på toan på campingen i rättvik!

vi hörs när jag kommer hem sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!