- äckligt jävla trött

nu blir det fan sängen alltså, klockan är fan snart halv ett..
rätt händelserik dag idag, och jag orkar inte med att sitta och skriva allt nu
kan ju bara säga att simon wikman är en väldigt uppkäftig person, tillochmed mot helt fel personer ;>
ah ni förstog säkert att jag fick besök av simon wikman idag, igen! vilket förgyllde min dag
störtskön kille ju haha!
har precis fyllt ipoden med ny musik twang system heheheheh♥ och nu väntar sängen..
IMORGON ÄRE FAN JULLOV! välbehövligt, ja fyfan va skönt det ska bli!
ska även slå in alla julklappar imorgon (y) härligthärligt
och stephanie köpte fan julklapp till mig idag, jag svär hon köpte en dildo, eftersom jonte va med
å han ville att jag skulle ha en rosa dildo som det stog mitt namn på ;) hehe knas!
myser förövrigt runt i niklas's stora humörtröja, underbart.

"vet du vad jag ska bygga? EN BETLEHEM!"
"vet du vad skillnaden mellan mathilda och en mygga är?
en mygga slutar iaf suga när man slår på den"
haha dör lite halvt, simon så jävla klockren!

natti.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!