- death race

hemma från skolan idag.... igen
måste fixa det är nu, fan va dålig den här veckan har varit
va iaf på kupolen med pappa idag som jag inte har varit på typ 100 år
elle ah pappa har inte varit ute på skitlänge
sen blev de humlan sen hem
som vanligt dååå förutom att jag va hemma från skolan
å när jag kom hem kollade jag på death race
SÅ JÄVLA GRYM FILM å så jävla snygg jason statham som spelar igor är!!!! helt insane




muuuummmmmmmmss

nu ska jag lägga mig i sängen å kolla tv, sen blire nog sova!

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
Netta

neeeej, han e skitful! vin diesel är fan ren jävla skönhet.. <3



Blogg: http://jeanettealexandersen.devote.se
2010-12-10 @ 09:58:27


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!