- god jävla jul

klockan är efter tolv vilket betyder att det är julafton
inte speciellt pepp men det blir säkert asmysigt hehe :)
gårdagen hos sonjis va iaf asmys, bytte julklappar och mys med mina flickor.
jag fick en töjning, tungstav, ögonbrynsstav, badskum, kondomer, en ring och ett armband.
tack sötnosar! tar nog lite kort på grejerna typ... imorn. när folket har åkt hemmåt.
mor kommer iaf hit och firar med oss, blir nog kvar över natten oxå förhoppningsvis.
och idag blev det mest chill, och bussluff till falun! hehe våran grej dedär. tog massa kort på
bussen som jag lägger upp nån dag.
nej nu måste jag faktiskt sova... är fan astrött.
god jävla natt, och god jävla jul!

Peace
/ f.ljung

Kommentarer
H

Det är ju kul att du snor mina meningar;)



Blogg: http://hampusffs.blogg.se/
2010-12-24 @ 11:31:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!