- godmorgon


ligger i sängen med datorn... har precis vaknat, eller ah nästan
känns iallafall som det. sonja åkte väl hem för ett tag sen, hon ska fira julafton idag så hon fick lov att dra tidigt...
de sög juu :( men får träffa henne ikv!
idag har jag faktiskt inga planer om vad som händer om det inte va idag jag skulle sova hos mikkis?
haha jag kommer fan inte ihåg..
rätt slitsam helg.. iaf mellan lördag och söndag.
blev fest som fan! som spårade ur så då drog jag med nils, björn och filip hem till ida, och där fortsatte
väl festandet? haha grymt. så jag och nils kom hem till honom typ halv sju på morgonen och däckade dirr.
vaknade där igår vid halv fyra kanske och fick skjuts in till borlänge, träffade lite folk sen åkte jag hem.
har asmycket bilder på kameran som läggs upp här inom kort! :) måste bara hitta datakabeln.
oh justja, idag maybe det blir köp av ny mobil! asnice. första mobilen nånsin som jag betalar själv isf!
nu ska jag nog gå upp och duscha, sen försöka hitta nån som har lust att följa med mig till kupolen.

svar till anonym; för att jag hade dreads, skulle kamma ur dom först men håret va för slitet
så då blev det så att jag snaggade ist!


jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!