- hos syster

sitter väl hos min finaste underbaraste bästa syster mikkis ute i gustafs nurå :)
och medans hon lagar mat så passar jag på att uppdatera lite.
va ju ett tag sen nu.. men sist jag skrev har det faktiskt varit chill. tro det eller ej.
taggar för nyår, så tar det lugnt tills dess så man kan släppa loss riktigt då ;) inge misstolk där tack!
nu är maten klar, eller iallafall snart, så ska gå och hålla systra mi sällskap!
btw, ikväll blire myspys för fulla muggar, har hyrt tre filmer, köpt chips, popcorn och cola, awesome dude.
vi hörs väl senare eller imorgon, sötipajar :)


jag älskar dig, systra mi♥

 

jah bless
/ f.ljung


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!