- hungrig...

som en idiot är jag... men inte orkar jag pallra mig ut i köket för att ta något att käka..
kom hem för ett tag sen och har bara slöat vid tvn sen dess
den lilla tripen till hedemora och lastis va iaf trevlig!
klockan är nu fem över elva och jag är fan astrött så ska lägga mig och kolla på CSI nu
imorgon väntar en ny skoldag, tur man har sovmorgon till kvart i tio
balklänningen satt förresten perfekt! kändes rätt konstigt att ha klänning på sig med blev
nöjd iaf eftersom den satt så bra.
bild vill jag inte lägga ut, ni får se i vår hur den ser ut ;) bara mathilda som vet eftersom hon va här när jag prova den. funderar starkt på att gå och äta något innan jag lägger mig... ja det får bli så.
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!