- i'm feeling good

ligger i sängen, nyduschad å. SKÖNT
lalalallaaaaa jag börjar bli trött...
så ska väl sova snart :)
sov ju hos mamma igår till idag
fett nice va de! har ju inte varit där på hundra år
så skönt att träffa henne och se att allt går bra
sennnn va jag i skolan hela dagen asnice
blev även matteplugg EFTER skolan, duktig tjej! redo för prov på fredag
efter skolan blev de humlan med massssa folk
sen kom maddis å hämta mig å skjutsa hem mig
de va min dag. ointressant föfan ja
TAGGA FREDAG! och imorgon kommer lastis.. ASNICE!
neeee nu ska jag spela lite xbox sen sova
i'm feeling good

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!