- jullov, jag har fan jullov

JAG HAR FAN JULLOV!!!!! hur grymt är inte de? baa BAM. föfan
har iaf varit med mina flickor idag, som vanligt. å de va grymt. som vanligt :'''')
"jag kan inte kolla på jonte längre, han har en snorbuse i näsan!" HAHA sofi jävla sköning
bussluff till falun, alltid nåt. de va nice. sen bara häng. hängde runt som lodisar. som vanligt!
men de är nice som fan ändå. för mina brudar är bessst.
är på extremt jävla superbra humör just nu och det är underbart. hehe.
imorgon äre lilla julafton hos sonjis! lussebullar, cola, julmust, chips&dip OCH PAKET
hur awesome blir inte det? det blir supermegaazuuum!!! baaaaam.
nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är fan astrött. HELT SLUT.


heheheheh... söt_tjej_95

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!