- lördag fifan

sitter hemma och väntar på skjuts till djurås och tillbaka
men vem världens segaste farbror? har typ väntat... en timme nu -.-
skaaa hem till pappa och hämta pengar så jag kan köpa de sista julklapparna.
blev iallafall julklappshandling igår, fick med mig klappar hem till hela familjen, bra jobbat
vet inte riktigt vad som händer idag.. blir väl umgås med flickorna tills simon kommer
om han kommer vill säga. man vet ju aldrig med den pöjken och han har inte hört av
sig så det visar sig väl hur de blir. om han kommer blir det att dra till larsa ikväll..
får väl sitta här och vänta på min käre farbror för pengar behövs, och för att få de måste
jag ju åka till pappa i djurås. drygt. nu ska jag sluta tjata, kände att det här blev
ett ganska meningslöst inlägg menmen vad gör man när man har tråkigt.
roar mig iaf med dessa härliga människor...
Peace
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!