- nighty night

söndagnatt, imorgon är det skola. ligger jag och sover nu fastän klockan snart är två? haha nej. som vanligt.
jag kan fan inte sova på nätterna, det funkar inte. det spelar ingen roll om jag ligger och försöker sova eller om
jag sitter här. jag kan ändå inte sova..
ah helgen va ju rätt nice ändå, fast rätt lugn. sov hos fanny till idag, va väl chill. gjorde inte så mycket.. snackade mest. och dampade haha, som bara jag och fanny kan!


<3<3<3<3<333<333<333333333<3 gammal bild på mig å fäni!

ah idag hände de väl inte mycket eller. drog till kupolen och dollarstore med kusinen min och införskaffade lite mer julklappar.. nu har jag bara några kvar att köpa. eller ah, har en var till netta, sonja & sofi men ska kirra mer. antingen före eller efter jul..
egentligen, fan va överdrivet julen är. tycker att det mesta bara är onödigt faktiskt.
nånting som är lite småmysigt är att jag och flickorna ska ha minijulafton på torsdag då vi ska käka pepparkakor och dricka julmust/cola och jag måste ha chips och dipp! så ska vi byta julklappar oxå :'''') asnice.
nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, tror jag iaf.
btw, hampus är best.

jah bless
/ f.ljung


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!