- nyår

gott nytt jävla år!!!
idag äre fan nyårsafton. asnice. föfan.
sitter hemma hos malin nu, har precis knäppt första och enda cidern
sen blire dricka ööööl. MERA ÖÖÖL. anton är antagligen påväg hit oxå.
ska väl göra oss iordning, förfesta lite sen drar vi upp på fest i kv!
blir asnice. nej nu ska jag fortsätta va social med sötnosen malin
får se om vi hörs sen annars skriver jag och lägger upp bilder imon!
juste, bilderna från förra festen som jag skulle lägga upp bilder ifrån finns på min facebook
Freddie Skitunge Ljung.
hoppas ni får en trevlig kväll och en asbra start på det nya året.. min kväll kommer äga.



jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!