- nyktert

VI HAR ÄNTLIGEN LYCKATS!
jag, sofi, sonja & netta har fan varit nyktra hela helgen
inte druckit en enda liten droppe. fan va bra vi är.
jahappp nu äre söndag igen, eller måndag om man tänker på att klockan är efter tolv.
förstår inte varför jag inte sover, klockan är fan tjugo i tre på morgonen och jag är astrött.
ska väl röra mig mot sängen snart... ah tydligen så har jag svenskaprov imorgon, bra. jag med koll eller.
fan dååååå.. asså de låter som att duschen är på eller något, jag hoppas då fan att det är lucas som duschar annars kommer jag fan pissa ner mig. om det typ spökar eller något. usch. fan va läskigt. nej. fyfan.
nej nu är jag så jävla trött så skriver bara massa skit
så nu ska jag fan gå och lägga mig
och förresten, bilder på helgen får ni när jag har hittat min sladd till mobilen -.-


jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!