- puff puff pass

dagen började väl inte så jävla bra och det är inget jag vill ta upp här
men sen fick man väl besök av simon wikman? jovisst! ;d
mötte upp den lilla knasen på resecentrum, sen gick vi till donken för käk och han va snäll nog och bjöd mig
riktig gentleman där! dröjde väl kvar på donken och kupolen hela dagen.. haha luffigt.
tåget hem var väl försenat till tjugo i nio.. drygt. men simons tågbuss (ja hans tåg va inställt) kom tjugo över åtta och resten av tiden hade jag sällskap av felicia så det va rätt lugnt ändå.
nu har klockan tickat iväg till fem över ett och när ska jag sova då? måste till skolan imorn.. den här veckan har fan varit ett helvete i skolan. skoltrött som en jag vet inte vad. nu ska jag iaf sätta mig och spela och hoppas på att jag blir trött nån gång!


jag som är smygfotarn? ;) hehe men här har vi iaf simon!


<3<3<3<3<3<3<3<3<33333333<3<3<3<3<3<3 best

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer
simon wikman

skit på dig



2010-12-18 @ 02:02:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!