- så jävla rådrygt

känner att jag bara vill gå och lägga mig
men måste väl skriva klart min jävla novell och insändare
så måste jag duscha oxå....... åååååh
kommer bli så att jag dygnar. haha.
aja, då komemr jag iaf i tid till skolan! nånting positivt
va ju hemma från skolan idag så ah.. så jävla skönt att sova hela dagen
har nästan precis lagt på med teddi, snackat med sötpluppen i typ en och en halv timme
och fan va mobbad jag blev. fyfan, ägde ut mig hela tiden :(
men nu ska jag väl fortsätta med den här skiten så jag får sova nångång
om det nu blir nå sova alltså.


nawis, mitt lilla analhead♥

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!