- saturdaaaaay

det finns fyra bokstäver som beskriver min fredag, GRYM
dagen med therese hos henne och på gårn och kvällen på coz där vi va och kollade på Cürlie Kid & Izof (sebbe&victor, ni va skitgrymma!)
där även min dansare till bästa vän fick gå upp och freestyla på scen! film finns på hennes fb Therese Ettan Haga
grymt! hehe det va ett jävla tjat på grymt.
nu äre iallafall lördag och jag har väl precis klätt på mig osv
ska väl dra ut till köket å kirra lite frulle sen drar jag hem till pappa och hämtar lite cash
och ikv blire förhoppningsvis buzz lir @ sonjas place! ska även till nattrajden och kika en sväng :)
neeeeej lär väl slita mig härifrån nu så jag blir klar nån gång!
nyvaken tjej!
jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!