- ser alla wannabe's bara drömmer

lyssna på det här, du har format hela ditt liv
av nåt du sett på tv och vill göra det till din stil
vem fan är zombien här? kliv in i freddies värld
här gör man som man vill, kolla hur långt jag kommit här.
vissa kopierar alla saker som jag gör, bara för att lyckas med något innan dom dör.


jadu, sebastian fronda han är en smart man han!
sitter iaf här med netta, chillar stenhårt, jovisst äre nice.
inte hänt mycket idag, mest chill. tog väl en öl eller två med malin mot kvällningen. sen drog jag hem.
PÅ FREDAG ÄRE NYÅÅÅÅR! hur nice är inte deeeeeee?!?!?!?!!? heeelt awesome.
va gör vi? nu kör vi!!! MERAAA ÖL! nice. ohja.
nej, nu ska jag välll.. göra nånting! herå. :)


<33333333333<3<3<3<3<3<33<3<3

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!