- tre på natten

sitter här och funderar
fast jag inte vill fundera, jag vill bara stänga av hjärnan. stänga av alla känslor. stänga av allt.
har hört att jag kommer över saker ganska lätt nu för tiden och jag har klurat ut varför;
jag vågar inte tänka eller känna efter. jag vågar inte bry mig. jag är för rädd för att bli sårad
rädd för tårarna, rädd för att bli deprimerad. rädd för att vara ledsen, rädd för att vara för glad.
rädd för att känna efter helt enkelt.
men ändå sitter jag här och funderar och ärligt talat så kommer jag inte fram till nånting.
ingenting vettigt iaf, det enda som ständigt kommer upp i mitt huvud är "skit i allt"
och det känns som att det är det enda rätta just nu. att bara skita i allt. fast jag egentligen inte borde.
snart är det jullov och då behöver jag inte bry mig om skolan iaf, hoppas jag. vilken befrielse.
funderar på om jag ska städa lite på rummet enbart för att hålla mig sysselsatt, så jag slipper tänka..
ja det blir nog så.


gammal bild, men fan va lycklig jag va där.

jah bless
/ f.ljung

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!