- vafan?!

förstår inte vad problemet är att hålla sig till en kille/tjej.
om man är på g eller tillsammans alltså. vafan är problemet med att hålla sig trogen?
det kan väl ändå inte vara så jävla svårt? man behöver ju inte playa runt som en jävla fjortis..
jag skriver det här pga en grej som hände nu ikväll, inte med mig utan med en av mina vänner.
personen i fråga va på g med en kille, och han sa att hon va hans brud osv.. pussade på henne hela tiden ja ni förstår vad jag menar. sen så fort han sätter sig på bussen hem så sitter han och strular med en annan tjej?
när han ca en timme tidigare hade sagt till min vän att hon va hans brud och pussats med henne.
sen när man pratar med killen så säger han att han inte bryr sig, att han lever livet bara.
PROBLEMET ÄR JU ATT HAN LEVER PÅ ATT LEKA MED ANDRAS KÄNSLOR? det är fan inte okej..
somsagt, förstår inte hur det kan vara så jävla svårt att hålla sig till en. vad är problemet?

jah bless
/ en arg freddie

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!