- värd dag

åkte till skolan, första lektionen va inställd
la mig på soffan i skolan vid typ nio och somnade
sov till tio över elva då jag hade slutat
hahah värd dag! ohja. nu sitter jag och mathilda iaf här hemma och är duktiga och pluggar
maddis ringde nyss och sa att hon va påväg hem med min balklänning!
spännande ohja, får se om jag lägger ut en bild sen. tror inte det faktiskt :)
pinsamt som fan ju... hehe
senare idag blir det iallafall att åka till hedemora och umgås med lastis! asnice
bussen går tio över fem tror jag och innan det vet jag inte riktigt vad som händer...
nawispawis lastis!
och förresten! en grej som va asvärt idag iaf! haha...
mathilda lämnade in ett fysikpapper till sin lärare
och under alla frågor hade hon skrivit "myggan vill ha penis"
och när läraren fick pappret läser han upp det med typ värsta frågande rösten
jag höll på att dö av skratt! seriöst, det va askul....

Kommentarer
therese - S T R E E T

sv; du är freddie ljung. min bästa vän. jag älskar dig mest hjärtat<3



Blogg: http://broody.webblogg.se/
2010-12-14 @ 21:38:35


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!