- dåliguppdatering.se

jag vet att jag har varit asdålig på att uppdatera
men vafan, äre sommarlov så äre.
jahapp, nu har man klarat sig igenom dc veckan oxå
och nu äntligen så blire lugnt i borlänge. man tröttnar faktiskt
på allt folk tillslut. det va ju ett tag sen jag uppdaterade
men det har väl varit det vanliga från det. så ni har inte missat
något iaf! har äntligen lyckats tagit första doppet ute! vilket blev i långsjön
med beztiis, timmy å therese :)

det som man taggar för härnäst är sthlm med vea och sebbe, sen
leksandsommarland med timmy, daniel och fanny och förmodligen fler folk :)
ska bättra på uppdateringen så småningom, men har inte varit hemma så mycket
men nu blire att vara de eftersom pappa klagar.
ska iaf försöka träffa lastis snart, det va ju ett tag sen nu. bara han kan komma
hem från gbg nån jävla gång!!!
nu ska jag kolla lite film sen sova


vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
therese - S T R E E T

eeeeeey när ska ni till leksands sommarland? :-D <33



Blogg: http://jagelskarfotboll.blogg.se/
2010-07-17 @ 13:12:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!