- dygna?

sitter hos molly nurå, kan dock inte sova
så nu blire att kolla på SATC
19.53 tåget till hedemora gick tydligen inte
så fick ta 21.55 bussen ist.
träffade filip, nicke, kudden och linus och va med som
medans jag väntade på bussen
sen när jag kom fram till hedemora så drog jag å molly
ner till donken. träffade miguell å kortez där, sen så gick vi hem.
molly har fått mig att börja kolla på SATC.. (sex and the city) :(
det är fan inte okej asså...
vi gick ut på en liten nattpromenix också, va rätt skönt
så kom hem för ett tag sedan och nu blir det väl kolla SATC igen
har fortf huvudvärk, när fan ska den här jävla hjärnskakningen gå över?
behöver sova och fortfarande kunna andas på nätterna....
men de här blev ett väldigt konstigt inlägg så antar att jag lär lägga mig
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!