- let me know

internet på min dator funkar

fortfarande inte..

har ingen aning om vad som är för fel, bror har kollat

på den men han hade inte heller nån aning..

åker iaf till stockholm med sebbe och vea på torsdag, blir helt underbart

sen kommer jag hem på söndag, och på måndagmorgon så åker jag

till rättvik till ccw med erika, malin och henke! blir att bo på campingen

hela veckan. awesome :) skönt att komma bort lite.

så det blir inte så mycket dator för mig men ni når mig ju på luren :)
nu ska jag iaf åka in till borlänge och träffa sonja, sen blire nog att träffa maddä en
sväng. mitt liv leker för tillfället iaf, äntligen! hoppas ni har ett underbart sommarlov
ni med :)

vi hors senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

 


Kommentarer
agnes

DIN JÄVEL! DU O JAG SKA JU TRÄFFAS SNART OXÅ? DU FÅR INTE PLANERA IN EN MASSA ANNAT DÅ HINNER VI INTE TRÄFFAS JU :(

puss på dig bebis och FU om du inte har tid å träffa mig :D<3



Blogg: http://wize.blogg.se/
2010-07-27 @ 20:35:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!