- nervös som fan

kvällen och natten hos lastis va asnice
fast jag somnade rätt tidigt.. skönt att va hos han iaf

när jag kom hem från last igår så gick jag dirr till sonja, och där
va hon, mathilda och sofie. umgicks med dom hela kvällen, asnice :)
alla tre hade nya piercingar när jag kom hah ;o
sofie i tungan sonja i ögonbrynet och mathilda i naveln..
blir att jag tar i tungan oxå... IDAG! mega
bara för att jag inte fick ta septum för pappa :( men tungan är oxå awesome
enligt mig iaf.
spenderade iaf hela natten till idag att fixa på mitt rum, typ bära in tvn och sånt
va väl klart runt fem imorse. så är jag vaken nu. fem i elva... helt sjukt
men nu ska jag gå och ta ut pengar och sånt :)



vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!