- never give up

sitter här hemma med svullen tunga nurå
och fyfan va ont det gjorde att ta hålet!
tog ju somsagt hål i tungan igår, å fyfan vilken smärta...
har nog aldrig varit med om något värre. fast jo
efter hålet blev taget så drog vi till mathilda å chilla hela dagen
jo fyfan va slött de va
sen mot kvällningen så drog jag hem till nils i ornäääääs :)
låg å chillade vid tvn först å så kom harald dit, sen dök även
helena och jimmy upp. dom blev väl kvar i nån timme elle två
sen när dom drog så kollade jag, nils och harald på ice age 2
bara för att nils tyckte att jag lät som sengångaren sid!
han mobbade iaf mig som fan för att min tunga va svullen å inte kunde
prata riktigt. men han är ju lika snäll vanligtvis iaf :)
åkte från nils vid halv 4 och mötte upp johanna på stan så drog vi till donken
och käkade. tog en jävla tid att få i sig det men tillslut så!
sen kände jag att jag ville hem å chilla så tog 18.20 tåget hem sen har jag
bara suttit här, och kollat lite film.
nej nu ska jag gå å skölja munnen sedan sova


två dreadheads i sofforna hos nisse!


heheh, min tunga <:

vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*




Kommentarer
Johanna

Gillar din tunga också nu! ;D



Blogg: http://myretardedlife.blogg.se/
2010-07-25 @ 19:25:16
sofia

smärtan är hemsk!

hur äre det annars?:)

kram



Blogg: http://sofiavestberg.blogg.se/
2010-07-30 @ 03:16:25
sofia

hur är det kanske man skriver..hehe



Blogg: http://sofiavestberg.blogg.se/
2010-07-30 @ 03:16:38


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!