- nobody but me

för det första så vill jag säga förlåt
för allt som jag har sagt och gjort
som har sårat någon

men jag mår inge bra nu alls, om jag ska va ärlig så mår jag rent ut sagt åt helvete
och jag vet inte vad det är. jag vet varken ut eller in, jag är så jävla förvirrad.
mitt humör går upp och ner hela tiden, och jag vet att några har märkt det
andra inte. jag kan va riktigt elak mot folk utan att det ens är meningen det bara händer
så kommer jag på det efteråt. jag förstår ingenting längre. och jag vet inte heller vad jag ska
göra så att allt blir bra igen. för jag har aldrig varit med om något sånt här.
jag vet att det inte är någon ursäkt, och jag vill heller inte att någon ska tycka synd om mig, jag vill bara att ni ska veta.
men jag mår inge bra alls nu, och nu vet ni varför jag kan bete mig som jag gör ibland.
men det är inte meningen alls.
jag älskar er mina vänner, mest av allt på denna jord. och till er som är kvar vid min sida;
jag klarar inte av att ta ett steg utan er, ni vet vilka ni är.

Peace
/ f.ljung

Kommentarer
netta

du e så jävla vacker gumman. och du VET att det bara är att ringa om du har tråkigt eller behöver prata. Jag vet att jag inte visar de, och att vi inte träffats på jättelänge, men gumman, jag finns här för dig, day and night. <3 hand i hand, livet ut <3



Blogg: http://[email protected]
2010-07-08 @ 05:22:53
dknn

gumman jag kommer alltid stå vid din sida vad som än händer! Jag älskar dig ! <3



Blogg: http://denizekilander.devote.se/
2010-07-08 @ 13:46:29
dknn

gumman jag kommer alltid att stå vid din sida jag älskar dig <3<3



Blogg: http://denizekilander.devote.se/
2010-07-08 @ 13:48:37
adam

som du vet e jag inte bra med ord men jag elskar dig endo :) <3



2010-07-09 @ 11:24:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!