- on the edge of breaking down

uppdateringen går lite upp och ner
men klaga inte jag bättrar mig iaf!
idag blev det inte så mycket gjort, va i djurås hela dagen
förutom när jag åkte in till Brädgårn och köpte ett par nya skor
nu är klockan tio i tre på morgonen och jag sitter här och kan
inte sova som vanligt. fan va bra jag är
imorgon har jag ingen aning om vad som händer om jag inte åker till
malung. men det blir antagligen inte så eftersom pappa vägrar släppa
iväg mig. men nu ska jag kolla på nån värdelös skräckfilm i min ensamhet
å sedan försöka sova. puss, jag saknar min bästa vän.


såhär såg jag ut idag.


och här har vi skorna! finaste jag har sett på länge :)
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!