- peace&love 2010

jaha, så nu är årets p&l över
men en jävla nice vecka har det varit!
har röjt på till en jävla massa musik och även på campingen
så jävla underbart!
missade tyvärr jay-z eftersom jag åkte på en hjärnskakning på natten
till lördagen. tack last och nils som hjälpte mig hela natten.
ni är bäst och jag älskar er.
orkar inte sitta och skriva vad som har hänt hela veckan,
men slänger upp lite bilder senare, fastän dom flesta är suddiga.
nu måste jag vila mitt huvud lite, är fortfarande snurrig som fan.
men ett stort jävla tack till alla som va med den här veckan
ni är awesome allihopa!
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!