- you don't even know what it's like

sitter här och äter godis, fast jag redan har proppat
i mig hur mycket som helst. tjock som jag är
inte hänt så mycket idag
blev att jag sov till tre ungefär, som vanligt
gick upp och åt lite, klädde på mig och sånt
sen blev de film vilket är ovanligt, kollar aldrig på film på dagarna
iaf inte ensam. blev iaf Dawn Of The Dead
rätt gammal men den va väl okej.
åkte sedan in till stan och va med min sötipaj therese
träffade även adam&jonas. när jag kom hem så kollade jag på film igen
denna gång blev det Orphan, helt sjuk film. men gillar man skräck så
rekomenderar jag den verkligen!
nu har jag precis startat Epic Movie, kände att jag behövde lite komedi efter
allt skräcktittande :)
nu ska jag fortsätta kolla på filmen hih!
vi hörs senare sötnosar



Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!