- you'll never find anybody that's better than me

sitter hos fanny, klockan är kvart över fyra
och det är dags att sova
ska försöka rycka upp mig nu iaf. om jag orkar
kvällen spenderades iaf med fanny och sälen
och jonte ett tag. träffade även filip<3 världens bästa.
träffade även en full bz i liljekvista, som hade några
härliga polare. fick rätt bra tips om dreads å så :)
tack mina älskade vänner för en awesome kväll
ni är underbara.
hoppas du fattar vad du förlorat, jag kommer inte tillbaka.
även fast det gör ont att förlora dig.





Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer
therese - S T R E E T

sv; jag älskar dig freddie. det vet du, du är bäst & dsm.. <3



Blogg: http://jagelskarfotboll.blogg.se/
2010-07-10 @ 15:41:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!