- brainfreeze

nu ska ni inte klaga på dålig uppdatering!
jag jobbar påre, okiii?
sitter hemma nurå, ska kika lite filmis så jag somnar
för nu har äntligen dreadsen torkat efter den underbara duschen
mmmm! finns inget bättre än en lång varm dusch när man kommer
hem på kvällen, förutom att sova då :-)
åkte hem från mollan vid fem, efter lite donkenkäk å sånt
drog då och träffade mathilda och lite mysigt folk
och även min älskade bästa vän kristoffer
som man inte har träffat på år känns det som.
otroligt skönt att träffa min sötplupp igen!
träffade även mina otroligt söta 96or,
hih loveu <3
tog bussen hem, duschade och nu har jag laddat ner
filmen step up som jag ska kika på.
imorgon blire att dra till fanny vid nio på morgonen
för att fixa dreadsen å även göra dreads i luggen!
u n d e r b a r t hetere.
får hoppas att de blir nice väder så vi kan sitta ute :-)


fett gammal film jag vet, men ändå, så underbar


vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!