- i break the rules, but i don't care

förlåt så jättemycket för dålig uppdatering,
men ni börjar väl vänja er heh? ;-)

ah å vart fan tog sommarvädret vägen?
de va ju en jävligt bra fråga....
studenten i fredags iaf, blev å dricka lite med cazzandra, malin, jonte, fredrik å massa
fler. riktigt nice!
va dock hur bakis som helst när jag vaknade hos cazzandra
på lördagsmorgonen, trodde jag skulle dö
elle iaf spy ner hela sängen... oki..
käkade iaf bakismat pizza mmmmmm
sen chilla vi hemma hela dagen
åkte till bror vid elva å maddis skjutsa hem mig vid halv etttt
igår så städa jag mitt rum hela dan, packade upp allt åså
sen åkte jag till mollan på kvällen
nu sitter vi här.. ska gå till donken MMMMMMM mums
sen åker jag hem idag, ska väl försöka träffa mikkis innan jag åker hem
iaf, längesen nu
sen så blire sova hemma ikv skulle jag tro
taggar för midsommar å p&l! :-D
vi hörs senare sötnosar



Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!