- i'm a troublemaker

förlåt för dålig uppdatering
men jag lovar att det ska förbättras!
aja jag har flyttat hem till pappa igen, äntligen. det va
fan på tiden tycker jag.
så nu börjar väl livet gå uppåt igen, förhoppningsvis.
om ett tag iaf.
skolavslutning igår och det blev ööööööööööl!
rätt sjuk men ändå rolig kväll
tack alla söta filurer som jag umgicks med :)
orkar inte skriva vad som hände under kvällen,
dom som va med dom vet dom som såg dom såg
inga bilder finns de heller så.. jaja. fråga om ni undrar
något ist.
bakis som en idiot va man iaf när man vaknade hos lollo
imorse helt sjukt
så jag och oskar åkte till donken å käkade bakismat
sen vidare hem till fanny
väl där så gjorde vi dreads på oskar, jag och fanny turades
om. för det är mer ansträngande än man tror ska ni veta
nu sitter jag här, klockan är tio i tolv på natten och jag borde
nog sova snart. ska upp rätt tidigt imon för ska på vasaskolans
skolavslutning :-)
nej nu ska jag ta något att äta
sedan dra på en film å sen sova!
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!