- jag tar dig till ställen bara drömmar kan

förlåt för dålig uppdatering
men det blir bättre med tiden, som allt annat.
midsommar blev inte riktigt som jag hade tänkt mig
först va de chill, umgicks med fanny och krille å käkade pizza å så
sen kom jonas å rasmus och vi började dra oss mot torsång
jag och krille på moppen och rasmus, jonas och fanny på cyklar.
väl framme efter en regning och rätt hemsk moppetrip så träffade
vi heidi, lisa, agnes och även massa annat trevligt folk
kvällen va väl helt okej med nice people och öl :)
sen smakade jag sprit av nån snubben och efter det är det helt svart
minns inte ett skit.
enligt visst folk så slutade jag andas och massa och dom fick göra
mun-mot-mun metoden på mig. blev antagligen nerdrogad :/
vaknade iaf hos krille på lördagsmorgonen, fortfarande lite snurrig men
helt okej..
blev mest chill den dagen, vilket det blev igår oxå
och idag med för den delen hah
va i båtstad med massa trevliga människor :)
och imorgon blire att va med molly samt hämta ut peace&lovebandet!
äntligen säger jag bara! kommer bli helt awesome :D
nu sitter jag här i sängen och klockan har tickat iväg till 02.00 hih
sent som vanligt. så ska väl gå å ta nåt att käka sen kolla film å sova
lär ju upp i skaplig tid imon så inte mollan blir surig.
vi hörs senare sötnosar

Peace
/ f.ljung :-*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!